luni, 6 mai 2013


Hristos a Înviat!


Album FOTO - Inimoşii despre ... COPACI


Am continuat activităţile de OBSREVARE DIRIJATĂ a mediului înconjurător.
După cum bine ştiţi, personajul central de observat a fost COPACUL şi schimbările sale de înfăţişare.
Am exerast vocabularul (vezi Cuvinte de luat acasă); 
am observat cum se decupează cu foarfecele; am pictat; 
am potrivit şi am lipit elemente componente ale copacului; 
am făcut o călătorie în timp 
şi ne-am amintit cum arăta copacul când am venit la grădiniţă prima oară - toamna, apoi - iarna; 
ne-a plăcut să îmbrăţişăm un copac. 
Ţinem minte şi împărtăşim cu ceilalţi că un copac este viu: 
se naşte, respiră, se hrăneşte, creşte, se înmulţeşte, moare. 
Continuăm să observăm copacii din jurul nostru.
IUBIREA şi bucuria de a observa frumuseţea în orice formă se ÎNVAŢĂ.

Să aveţi parte de iubirea pe care vi-o doriţi!

Aurelia Cobzaru şi Ina Paraschiv

Câteva aspecte din cadrul unor activităţi specifice ... Vizionare plăcută ...




































































































































































































































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu