duminică, 18 octombrie 2015


 Dragi mămici, tătici, bunici!

Drumul "Spre grădiniță" devine din ce în ce mai sigur, 
astfel încât zâmbetul să rămână mereu pe chipul boboceilor inimoși.

Ici, colo, din ce în ce mai rar, 
o emoție de nesiguranță încearcă să intre în grădina inimoșilor, 
însă învățăm să o transformăm în curajul de a ne satisface curiozitatea. 

În "Grădina grădinăreilor" se ivesc
tot felul de potecuțe colorate desprinse din Soare
și din bucuria oamenilor de a merge mai departe prin copiii lor.

Povestitoarele - educatoarele aprind scânteioarele
să lumineze cărarea spre poienița lui EU
în care inimoșii pot simți cum sunt UNICI. 

Fiecare inimos va spune: "Eu sunt unic."
Le vom deschide rând pe rând portița spre poienițe
în care vor răsuna din ce în ce mai îndrăzneț observații ca:

"Eu am un nume."
"Eu am un corp."
"Eu am grijă de corpul meu."
"Eu am o minte."
"Eu am grijă de mintea mea."

Cât va dura călătoria, asta nimeni nu poate ști.

Începem LUNI - în roșu, să ne lăsăm captați și să vorbim despre noi,
continuăm MARȚI - în portocaliu pentru a ne odihni emoțiile și trupul,
apoi, MIERCURI - în galben, să ne sporim atenția și să fim mai vigilenți,
urmăm JOI - în verde, să luăm aminte,
iar VINERI - în albastru pentru a ne liniști
și a povesti despre călătoria noastră.

Fiecare va căuta în voie, după trebuințele sale,
și își va îmbogăți  "sertărașul cu amintiri".

Educatoarele - povestitoarele vă așteaptă
 sănătoși, voioși, prietenoși!
Cu prețuire, prof. Mimi Aurelia Cobzaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu