sâmbătă, 12 noiembrie 2011

"Din cuvinte, cine ştie, poate face-o poezie" ...

Poezia Soarelui şi a Lunii
       de Sara-Ioana Cărăuşu
        
Soare, trezeşte-te!
E dis-de-dimineaţă.
Eşti prea mare pentru grădiniţă.

Noi trebuie să dormim
şi să ne odihnim.


Ochiul dimineţii eşti, tu, Soare.
Ochiul nopţii eşti, tu, Lună.
Rouă e dimineaţă;
iarba e umedă
şi eu vin la grădiniţă
cu mâinile ude.

Am întâlnit un căţel
în faţa grădiniţei
care s-a întins prin plantele ude;
S-a scuturat în faţa mea
şi am venit udă la grădiniţă ...




Bună dimineaţa, copiii mei!
    de Cristiana-Cătălina Adam


Bună dimineaţa, copiii mei!
Bine v-am găsit!
Soarele îmi luminează ochii
de când eu m-am trezit.
Copiii mei, bine v-am găsit!
Hai la joacă!


Educatoare Aurelia Cobzaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu