duminică, 15 decembrie 2013

Pregătirile pentru întâmpinarea Sfintelor Sărbători de Crăciun continuă  .... 
Să aveţi spor şi pace ... 


Album Foto - diverse -
Gustarea de la ora 16.00






 Brad, brăduţ ...
 înalt sau scund ...
luminat şi-ngloburat ...
în cuvinte ne-am jucat ...


... un picuţ ne-am "cam" certat ...


  ... dar ne-am împăcat ...
... brazi am înălţat ! ...


 ... el e cel mai 'nalt ...


O după amiază înainte de serbare ...
Cine la somn a rămas ...
... dup-o clipă de taifas ...
... o poveste-au ascultat ...
... şi în vis s-au afundat ...





... un brădet îngloburat, luminat am ridicat ...


 ... prin brădet o "căluţică",  "căluţică" de fetiţă - spune Filip ...
... e  "căluţica" Dianei ...
 

 ... se plimbă nestingherită printre brazi ...
... ea n-are frică ...




Let's count!


va urma ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu