duminică, 3 mai 2015

Dragi mămici, tătici, bunici,



în "Joaca literelor " îi provoc pe inimoși...

... la o călătorie, cum altfel decât inimoasă, prin țările membre în Uniunea Europeană ...

Ideea acestui proiect a venit de la David-Andrei care a  prezentat la grădiniță cartea lui preferată. Cum am intrat pe ușă, mi-a arătat fericit cartea deschisă la harta Norvegiei spunându-mi: " Iată, Irlanda. Aici m-am născut eu." "Aceasta este harta Norvegiei, iar Irlanda este aici", i-am arătat eu.  "Nu. Asta e Irlanda. Mi-a spus mami. "Sunt multe țări  în lume", a spus David-Andrei.






Așa că după multe frământări, vin cu propunerea desfășurării proiectului:

Călătorie inimoasă, 
prin țările membre în Uniunea Europeană

Scopul proiectului este de a  exersa toleranța. 

Rămânem atenți la viața din grupa noastră.
Suntem atenți în continuare la:
-  reguli de conviețuire în colectiv;
-  folosirea rechizitelor, personaje din povestiri din dulap cu  Naz și Ani; 
-  cum însuflețim hârtia și plastilina.


Ne vom juca în propoziții, silabe și litere. 
Vom rezolva probleme. 
Vom observa schimbările naturii în luna mai.

Avem nevoie de sprijinul dumneavoastră ca întotdeauna:
- să folosim cuvintele de luat acasă și în alte contexte;
- să exersați împreună cu noi toleranța și prietenia;
- să folosim numele țărilor și a unor informații despre drepturile copiilor în Uniunea Europeană și în alte îmrejurări.
-  să prezentăm la activități unele lucruri:

un glob pământesc 
o hartă a Europei
un atlas
stegulețe din hârtie a țărilor membre în Uniunea Europeană
fotografii în mini albume cu momente din diferite țări vizitate de dumneavoastră


Apreciem sprijinul dumneavoastră. Întotdeauna e de mare folos.
Și în această săptămână vă rugăm:
să ne încurajați bucurându-vă că ... ne jucăm.

Ajutați-ne să fim politicoși  și prietenoși.

Amintiți-ne că "avem cuvinte" și încurajați-ne să negociem.

Arătați-ne că toți copiii contează și încurajați-ne să fim toleranți.

Să rămânem sănătoși și voioși.

Mulțumim! 
Aurelia Cobzaru

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu