joi, 1 noiembrie 2012

Dragi mămici, tătici, bunici,
Temele de proiect le veţi găsi afişate în felul următor la pagina de blog: - Proiecte tematice:

Tema anuală de studiu: "Cine sunt, cine suntem?"
Proiect tematic:
"Cine sunt EU?"
Perioada de desfăşurare: 22 octombrie - 23 noiembrie 2012
Scopul proiectului:
Dezvoltarea capacităţii de cunoaştere şi înţelegere a propriei lor persoane 
raportându-se la persoanele apropiate lor.
Ce vor să afle copiii?
ce este familia;
cum simt, cum aud, cum văd, etc.;
cum funcţionează inima, creierul, etc.;
de ce suntem uneori bolnavi; cum să ne ferim de boli;
cum folosim şi cum avem grijă de haine; ... etc.

Tema săptămânii:
22 - 26 octombrie 2012
"EU am o FAMILIE."
29 octombrie - 02 noiembrie 2012
"EU am un CORP şi o MINTE. "
12 - 16 noiembrie 2012
"EU am grijă de CORPUL meu."
19 - 23 noiembrie 2012
"EU am grijă de HAINELE MELE." 
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu