duminică, 18 noiembrie 2012

Dragi părinţi, bunici, mămici

Am intrat în ultima săptămână a proiectului nostru „Cine sunt EU?”


Tema săptămânii este: „Eu am grijă de hainele mele.”

De data aceasta noi, copiii şi educatoarele vă rugăm să ne sprijiniţi astfel:

- în fiecare zi copiii ar trebui să aibă în vestimentaţie cel puţin un obiect de culoarea zilei:
Luni – Roşu
Marţi – Oranj
Miercuri – Galben
Joi – Verde
Vineri – Albastru
Sâmbătă – Indigo
Duminică – Violet
Chiar dacă sâmbătă şi duminică nu venim la grădiniţă ar fi bine să continuaţi jocul ca o prelungire a activităţilor din grădiniţă.  În felul acesta copiii fac o legătură prietenoasă cu grădiniţa, locul care de obicei îi desparte de părinţi.

- începând cu ziua de luni, copiii ar trebui să vină la grădiniţă cu un ghiozdănel (care va reprezenta geamantanul) în care să aibă haine: chiloţei, maieu, şosete groase, şosete subţiri, un tricou, un pulover, pantaloni scurţi, panataloni lungi, sandale, pantofi. Ne vor ajuta să ne jucăm „De-a plecarea în excursie” (jocuri de rol – educaţie pentru societate); „Alege hainele potrivite temperaturii de afară” (cunoaşterea mediului); „Scurt – lung / gros – subţire” (activitate cu conţinut matematic); „Ne îmbrăcăm – ne dezbrăcăm” (activitate practică  – educaţie fizică )
Puteţi să pregătiţi  ghiozdănelul împreună şi să le spuneţi: „Săptâmâna aceasta ne jucăm de-a pregătirea de plecare în concediu – la grădiniţă.”

- continuăm să prezentăm fotografii cu „Familia mea”; copiii care nu au adus în prima săptămână a proiectului fotografia cu familia pot aduce începând de luni până miercuri.
Fotografiile vor rămâne la grădiniţă pentru realizarea unui poster ca evaluare a proiectului, iar  copiii vor lucra „Rama pentru fotografia de familie”. Asiguraţi-vă că nu veţi mai avea nevoie de fotografie până la sfârşitul grădiniţei.

Vă mulţumim!
Familia de Inimoși

 Harta proiectului „Cine sunt EU?”

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu