joi, 25 februarie 2016



Mănușa
adaptare după povestea populară Mănușa


            Mergea odată un moșneag printr-un parc uriaș. În urma lui alerga o cățelușă. A mers moșneagul ce a mers și și-a pierdut o mănușă.
           A trecut pe acolo un șoricel. A intrat în mănușă și a spus:
       Aceasta va fi casa mea.

            După puțin timp,  țopa - țopa, cirip – cirip, a trecut pe acolo o vrăbiuță.
       Hei, cine stă aici?
       Eu, Cel - Șoricel. Dar tu cine ești?
       Eu sunt Biuța -Vrăbiuța. Te rog, primește-mă și pe mine!
       Hai, vino.
       Mulțumesc! Cât de cald și bine e aici la tine!

           Acum stau doi în mănușă: Cel - Șoricel și Biuța - Vrăbiuța.  A trecut în fugă și o pisicuță. S-a apropiat de mănușă și a întrebat:
       Hei, cine stă aici?
       Noi,  Cel - Șoricel și Biuța - Vrăbiuța. Dar tu cine ești?
       Eu sunt Sicuța - Pisicuța. Vă rog, primiți-mă și pe mine!
       Hai, vino.

            Acum stau trei în mănușă: Cel - Șoricel,  Biuța - Vrăbiuța și  Sicuța - Pisicuța.

           În timpul acesta, moșneagul a observat că și-a pierdut mănușa și s-a întors să o caute. Cățelușa alerga înaintea lui. A alergat ce a alergat, până când a găsit mănușa. Era pe jos și parcă se mișca. Cățelușa a început să latre.

       Ham, ham, ham!

Cei trei s-au speriat, au ieșit afară din mănușă și au fugit care încotro. Iar moșneagul s-a apropiat și și-a luat mănușa.


***









Regie și fotografii: Aurelia Cobzaru și Inimoșii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu