miercuri, 30 ianuarie 2013

Buna seara!


Astăzi, activităţile au roit în jurul bulgărilor de zăpadă. Ne-am amintit jocurile, cântecul şi poezia pe care le-am desfăşurat ieri. Ne-am amintit cum am făcut bulgării din zăpada adusă din curtea grădiniţei şi am urmărit cum Aurelia a desenat un om de zăpadă mare din trei bulgări - mic, mijlociu şi mare.
Apoi ne-am jucat cu grupe de obiecte pe tabla magnetică. Am format grupa cu o broască ţestoasă şi am ales cifra potrivită: 1. Apoi am format căutat să formăm grupa morcovilor cu unul mai mult decât cea a ţestoasei şi am găsit cifra potrivită numărului 2. Am format grupa de roşii care să aibă cu una mai mult decât grupa cu 2 morcovi şi am ales cifra potrivită: 3.
Ne-am jucat de-a coloratul cifrelor pe fişele desenate împreună cu educatoarea şi am ascultat poezioarele despre cifre.


1 parcă e  un băţ şugubăţ
Poartă chipiul tras
Cu cozorocul pe nas.

2 se-ndoaie uşor pe picior
Gâtul, vezi, e cam aşa
Cum îl are lebăda.

3 a fost un ineluş
Pe deget învârtecuş.
Meşterul l-a rupt în două
Să-i dea folosinţă nouă.


Ne-am aşezat singuri fişele pe un panou şi le-am prins cu biluţe modelate din patafix.

Pe mâine!

Educatoarele şi Inimoşii

2 comentarii:

  1. Buna seara! Eu citesc postarile zilnic. Sara Gabriela povesteste de la gradinita doar cand vin sa o iau acasa cateva minute pe holul gradinitei. In mod obisnuit eu o intrebam ce a facut la gradinita in drum spre casa si acasa ceream mai multe detalii. Astazi de exemplu canta ce au invatat luni, cantecelul cu Ionica. Dar in general nu da detalii decat daca o intreb.
    Ei ii place la gradinita. Abia asteapta dimineata sa mearga sa se joace cu colegii.
    Va multumim pentru informatiile oferite despre activitatile copiilor.
    Nicoleta Arghiri.

    RăspundețiȘtergere